יום שני, 1 באוגוסט 2011

לכבוד הפתיחה סטטוסים יפים ומצחיקים:)
נתחיל:D
חבר שלי הציל מישהי מאונס... הוא התאפק

אין אחד שלא הלך בבית ופתאום החליט ללכת רק על ריבועים מסויימים בריצפה

אין הרגשה יותר גרועה מאותה החצי שניה שבה אתה חושב שאתה הולך למות אחרי שנשענת טיפה יותר מדי אחורה על הכיסא...

איזה באסה זה ללכת במדרגות בחושך, תמיד חושבים שבסוף יש עוד מדרגה... ומסתבר שאין..


נכון תמיד כשאתה מאבד משו אתה חושב אוף למה אי אפשר להתקשר אליו?...

לפי השקפת העולם שלי מהות החיים, זה לא כסף - זו אהבה וזו הסיבה שאני אוהב כסף...

איזה כיף זה שנה חדשה אתה יוצא בערב ב31/12 אבא שלך שואל אותך מתי אתה חוזר? אתה אומר לו שנה הבאה...

אם אתם מרגישים קצת בודדים, או קצת נשכחים, זקוקים למילה טובה, עידוד או ברכה... תזכרו, תמיד אפשר לשנות את תאריך יום ההולדת בפייסבוק ;)

אם היה לי שקל על כל בחורה שקרצתי לה ברחוב, היה לי היום מספיק כסף כדי לטפל בטיקים שלי..

מטוס עומד להתרסק וכל הנוסעים במתח. לפתע אחת הנשים קמה באמצע ההיסטריה, קורעת את חולצתה וצועקת: "שמישהו יתן לי להרגיש אישה בפעם האחרונה!" גבר אחד קם, קורע וזורק עליה את חולצתו ואומר: "הנה, תגהצי".

אם יקבלו פיליפינית לעבוד ב ZARA יהיה אפשר לקרוא לה עובדת זרה ?

כשאישה מתארסת לערס - היא מתארסת או מתערסת !?

היום ראיתי פג עצבני , שמתי מדבקה : ' זהירות פג תוקף ' ! חולה נפש ....

אני בעד לזרוק את בני גורן לקניבלים. שירגיש פעם מה זה חילוק איברים בלי שארית!

אנשים שצריך להרוג: אלה שכשאתה מגיע לתור ושואל : מי אחרון ? עונים לך: "אתה"

להיות ישראלי אמיתי זה להיכנס לסופר-פארם לשים בושם ולצאת.. ;)

המורה : יוסי תוריד ת'רגליים מהשולחן ! אתה עושה את זה גם בבית ? יוסי : כן ! המורה : ומה אמא שלך אומרת על זה ? יוסי : תוריד ת'רגליים מה אתה בבית ספר ?!

אמבולנס שיכול לעוף? נשמע לי כמו מד״א בדיוני...

עוד לא נולד הבן אדם שלא ניסה לחבר את הצ'ופצ'יק המחובר לעגלה בסופר לתוך עצמה...




תחזרו מחר יהיה תמנות מצחיקות Fail ,סטטוסים וסירטונים:)
יהיה להיט:)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה