יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

סטטוסים לבוקר חדש:)



בוקר מעולה אנשים:)יילה בצהריים נביא תמונות FAILLL
אם תוכלו לשתף תאתר בחשבון שלכם ממש יעזור


אל תחפש את האחת שלך במועדונים, סינדרלה אמיתית חוזרת לפני 12 הביתה

שמעתי ששופרסל רוצים לקנות את הפועל חסר להם עגלות (:

מכירים את זה שרשום במעלית "הנסיעה אסורה

לילדים מתחת לגיל 14 אלא בליווי מבוגר בלבד"
אתמול באתי לצאת מהמעלית ילד בן 13 תופס לי
ת`יד כפרה עליך רד איתי למטה לא נגמר לי המלווה.

בקרוב הולך להיות ענף ספורט חדש באולימפיאדה - פוקר.

יקראו לזה "אול-אין פיאדה" D:


ילד עולה לאוטובוס ומחליט לחפור לנהג , ככה שעה הוא חופר לו . אם אבא שלי היה חתול ואמא שלי הייתה חתולה אז הייתי חתלתול , אם אבא שלי היה פיל ואמא שלי הייתה פילה אז הייתי פילון , אם אבא שלי היה כלב ואמא שלי כלבה אז הייתי כלבלבון , ואז הנהג מתעצבן.... ואם אמא שלך הייתה זונה ואבא שלך בן זונה? הילד עונה לו:אז הייתי נהג אוטובוס...



ילד: אמא אני יכול ללבוש היום חצאית?

אמא: לא!
ילד: אני יכול להשים אודם?
אמא: לא!
ילד: אני יכול להשים נעליי עקב?
אמא: לא!
ילד: אבל אמא אני בן 17 היום...
אמא: אני יודעת ג'סטין אני יודעת...

איך עושה צפרדע ערסית? רבאק רבאק



אתם לא מבינים, הייתי בחתונה של חצי יוונים חצי פרסים. האהבלים האלה ניסו לשבור צלחות חד פעמיות...


המורה אומר ליוסי: יוסי תוריד ת'רגליים מהשולחן!

אתה עושה את זה גם בבית?
יוסי אומר: כן!
אז המורה אומר: ומה אמא שלך אומרת על זה?
אז יוסי אומר לו: אמא שלי אומרת... תוריד ת'רגליים מה אתה בבית ספר?!

היום נסעתי לחברה שלי , נכנסתי הביתה , פתאום ראיתי את אחותה הסקסית יושבת על הספה ואומרת לי: "יש לי רגשות אלייך בוא נזדיין"

ישר יצאתי מהבית ורצתי לכיוון האוטו.. חברה שלי ראתה אותי , חבקה אותי ואמרה: "זכית באמון שלי לנצח !"
מסקנה: תמיד תשאיר את הקונדומים באוטו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה