יום שלישי, 2 באוגוסט 2011

לקראת הערב ,חבילת סטטוסים חדשה ישר מהקופסא:)
ולפני שאתם קוראים אם אפשר שתעשו שיתוף ,אנחנו צריכים עוד גולשים.

-החלום שלי זה לטוס לתאילנד רק כדי להתנחל להם על הטלפונים הציבוריים ..

-הרוסיות האלה פשוט לא להאמין ... אלוהים נתן להן חור להשתין עשו מזה כספומט

-החלום שלי זה לעבוד בבאסטה של חזיות ולצעוק :
" בואי גברת , בואי תציצי , יש לי חזיה לכל ציצי "

-זה לא הסקרנות שהרגה את החתול . זה החרמנות שהרגה את החתול

- אתה בנהיגה, וכ"כ מתחשק לך להיות בפייסבוק... תן לחברה שלך לנהוג,היא כבר תדאג שתיכנס ישר לקיר...

-איך אבא שלי תמיד אומר.. בחורה שמפנה לך את הגב, זה כי אין לה ציצי!

-היום מצאתי דרך חדשה לחרמן את עצמי עם הפלאפון, יצרתי תיקיה בפלפון ושמתי שם תמונות של בר רפאלי וקראתי לה בר רפאלי כל פעם שאני נכנס זה רושם "פותח את בר רפאלי"...

-דווקא חיים טוב ההומלסים... כל הזמן אוכלים בחוץ

-אין אחד שלא עשה עם מישהו קרב מי ממצמץ ראשון ולפני זה עצם ת`עיניים כאילו הוא מטעין

תהנו ערב מהנה לכולם :)
אם נעלה בממש טיפה גולשים נביא לכם סרטוני FAIL

PureCash.co.il כסף באינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה